Jumbo Supermarkten

IPADOPLOSSING T.B.V. GEBAK-, BBQ- EN GOURMETBESTELLINGEN EN DE KLANTTEVREDENHEID.

Jumbo supermarkten

Caseomschrijving

Voor Jumbo ondernemers in Zwolle en Oegstgeest heeft CARD Solutions iPad oplossingen voor op de winkelvloer ontwikkeld. In de oude situatie moesten bestellingen thuis via de website van Jumbo worden doorgegeven, dit geldt ook voor het doorgeven van klachten en complimenten. Ook was het bestellen van barbecuevlees nog niet geautomatiseerd.

  • App ontwikkeling

  • Xcode

  • Maatwerk

Voordelen WordPress

snelheid bedienen klanten
personeel wordt minder van het werk gehouden
inzicht in klanttevredenheid

Oplossing: Besteloplossing op iPad in de winkel

CARD Solutions heeft een viertal iPad applicaties ontwikkeld, welke op verschillende iPads te gebruiken zijn. Bij de gebaksafdeling kan men gebak bestellen op de iPad die daar geplaatst is. Bij de vleesafdeling kan vlees worden besteld en een barbecue/gourmet worden gereserveerd. Om de klanttevredenheid in het oog te houden, is het voor klanten mogelijk klachten en complimenten door te geven via de iPad die bij de servicebalie geplaatst is.

Wat is jouw case?

WE DENKEN GRAAG MET JE MEE. ZIEN WE JE SNEL?