Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten

Opgeleverd:
iPad oplossing.

Caseomschrijving
Voor Jumbo ondernemers in Zwolle en Oegstgeest heeft CARD Solutions iPad oplossingen voor op de winkelvloer ontwikkeld. In de oude situatie moesten bestellingen thuis via de website van Jumbo worden doorgegeven, dit geldt ook voor het doorgeven van klachten en complimenten. Ook was het bestellen van barbecuevlees nog niet geautomatiseerd.

Oplossing
CARD Solutions heeft een viertal iPad applicaties ontwikkeld, welke op verschillende iPads te gebruiken zijn. Bij de gebaksafdeling kan men gebak bestellen op de iPad die daar geplaatst is. Bij de vleesafdeling kan vlees worden besteld en een barbecue/gourmet worden gereserveerd. Om de klanttevredenheid in het oog te houden, is het voor klanten mogelijk klachten en complimenten door te geven via de iPad die bij de servicebalie geplaatst is.

Voordelen
- snelheid bedienen klanten;
- personeel wordt minder van het werk gehouden;
- inzicht in klanttevredenheid.

Webdesign